26 Aralık 2011 Pazartesi

sudan bir bardak

Bugün ÇGSM'de Ayşe Orhon'un yürüttüğü atölye çalışmasındaki bir alıştırma sırasında herkes bir şey yazdı. Benden de aşağıdaki çıktı.

mesele büyük. mesele çok. azmış gibi görünse de. yokmuş gibi görünse de. invisible. görünen, görünmeyen. saydamlaşan çehre. atla atla, tutma kendini. elimi tutmana gerek yok. balık mı? hayır. hayır. hayır. balık yok. tutma. tutturduğun her neyse bırak. biriktirme. çökme, içine çökelir kalırsın sonra. dur, bir dur, bak, dinlemiyorsun, göremiyorsun. heeeeey! sesim beni unuttu. unutuşun için de kayboldum ben de.


not: farkettim ki, mesele kelimesine bir kaç gündür takılmışım. bir şeyler var aklımda ya sürekli dönüp duran, izlerini takip eden birbirlerinin, peşisıra gidipgelen, gitmedengelengelen... uyuyup uyanıyorum, hiç uyumamışım da aynı kaldığım yerden devam ediyormuşumcasına akıyor zaman çevremde... ondan herhalde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder